| by Admin | No comments

Agencja SEO Gdańsk

Czym zajmuje się agencja SEO/SEM w Gdańsku?

Jak sama nazwa wskazuje agencja SEO/SEM zajmuje się kompleksowym marketingiem internetowym. Kompleksowy marketing to szereg działań mających na celu w jak najkrótszym czasie poprawić sprzedaż na stronie docelowej. SEO a SEM to dwa różnorakie światy, to pierwsze czyli optymalizacja stron wraz z jej pozycjonowaniem cechuje się na:

Optymalizacja strony

  • poprawa skryptu strony
  • poprawa informacji na stronie
  • poprawa menu i nawigacji strony
  • poprawa linkowania wewnętrznego
  • poprawa UX strony
  • poprawa adresów Url
  • dopracowanie tytułów towarów
  • optymalizacja treści

To wyłącznie kilka z głównych elementów optymalizacji strony. Prawidłowa konstrukcja i budowa nowych artykułów odgrywa bardzo dużą rolę dla widoczności strony w wyszukiwarkach , a dodatkowo dla samego użytkownika.

Układ i zestaw kolorów strony również odgrywają potężne znaczenie w kwestii sprzedażowej. Jeżeli już klient wejdzie na stronę a wszystko będzie nie poukładane tak jak się należy, a przeważnie wszystko jest rozpraszające na stronie i nie pozwala się skupić na produkcie, to posiadamy nikłe szanse na to że dokona zakupu.

Kontakt z naszą firmą: agencjaseosem.pl

Link bulding

To kolejny etap zwiększający widoczność i dający stronie pozycje w wyszukiwarkach internetowych. To bardzo trudny etap, gdyż trzeba do niego podejść bardzo ostrożnie, nie narażając strony klienta na ewentualne kary od wyszukiwarek. Link bulding jest bardzo czasochłonny i często bardzo drogi, wyjątkowo przy artykułach sponsorowanych lub samego zakupu linku na stronie tematycznej.

Należy wziąść pod uwagę, że nie za każdym razem jest sposobność zakupu linku na stronie tematycznej, w tym celu w zależności od branży budowane są specjalne zaplecza, czyli strony o tej samej tematyce z wyczerpującymi informacjami o branży albo produkcie. Takie strony mają duży wpływ i pozwalają także zwiększyć sprzedaż, niemniej jednak uzależnione jest to wszystko od jej prawidłowej konstrukcji i długich, profesjonalnych artykułów.

  • Najczęściej popełniane usterki przy prowadzeniu kampanii link buldingu:
  • zakładanie łączy zwrotnych na serwisach niskiej jakości
  • zakładanie łączy zwrotnych na serwisach nie tematycznych
  • zakładanie masowych linków zwrotnych
  • brak zróżnicowania linków

Unikalny Content

To sprawa pierwszo rzędna, mająca największy wpływ dla wyszukiwarek. Unikalne treści to podstawa, ale mowa tu o treściach wysokiej jakości albo o sprzedażowych, czyli takich które wykreują w umyśle klienta chęć pożądania naszego produktu. Content możemy zamówić w Internecie dla naszej strony albo towarów, ceny nie są małe, ale warto jest zainwestować jeżeli chcemy odnotować większą sprzedaż.

Układ graficzny

To kolejna ważna kwestia która posiada wpływ na ilość odrzuceń i potencjalny zakup towaru albo usługi przez internautę. Wiele jest stron słabo estetycznych albo w kolorystyce która dosłownie odrzuca ewentualnego nabywcy. łatwość i układ oraz paleta kolorów to bardzo ważne czynniki startowe, a później już jedynie treść której zadaniem jest sprzedać.

Czym się różni SEO od SEM?

SEO to działania przede wszystkim optymalizacji strony pod kilkoma czynnikami, takich czynników jest kilka, w współzależności od jakości strony ma możliwość być do poprawy więcej niż sto. Jednak SEM to działania marketingowe, mające na celu zwiększenie widoczności strony oraz sprzedaży, w większości wypadków poprzez;

  • banery reklamowe
  • e-mail marketing
  • marketing szeptany
  • publikacje sponsorowane
  • reklamy Google ads i Facebook ads
  • strony lądowe i więcej.

Nasza firma oferuje pełny zakres marketingu internetowego, dzięki czemu możemy zwiększyć sprzedaż na stronie kontrahenta w bardzo krótkim czasie. Wszystko uzależnione jest od budżetu i akcji jaką klient preferuje stworzyć, jeśli klient chce zwiększyć sprzedaż o np 400 tys PLN, to tym samym koszt inwestycji będzie dużo droższy niż dla działań zwiększenia sprzedaży o 100 tys zł.

Wykonujemy unikalne strategie reklamowe rozłożone w czasie, przy akcjach promocyjnych produktu szkolimy najpierw nieświadomych odbiorców a dopiero później dokonujemy szeregu działań wpływowych, decydujących do zakupów.

Zapraszamy wszystkie firmy do współpracy.